Законодавство



Закон України “Про ринок електричної енергії”

Закон України “Про особливості доступу до інформації у сферах постачання електричної енергії, природного газу, теплопостачання, централізованого постачання гарячої води, централізованого питного водопостачання та водовідведення”

Закон України “Про захист економічної конкуренції”

Закон України “Про захист персональних даних”

Закон України “Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг”

Постанова НКРЕКП “Про затвердження Правил ринку”

Постанова НКРЕКП “Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу”

Постанова НКРЕКП “Про затвердження Кодексу системи передачі”

Постанова НКРЕКП “Про затвердження Кодексу систем розподілу”

Постанова НКРЕКП “Про затвердження Кодексу комерційного обліку електричної енергії”

Постанова НКРЕКП “Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії”

Постанова НКРЕКП “Про затвердження Правил ринку “на добу наперед” та внутрішньодобового ринку”


Порядок надання споживачами звернень,
скарг та претензій


Відповідно до порядку, усі звернення, скарги та претензії споживачів стосовно якості постачання електричної енергії та повідомлення споживачів про загрозу електробезпеки мають бути оформлені у письмовій або електронній формі та надані особисто або поштовим зв`язком на адресу:

Україна, 04053 , м.Київ, Шевченківський район, пров.Киянівський, буд.3-7, офіс 102а

Графік роботи: пн-пт з 09:00 до 18:00 | сб, нд – вихідні дні.

Або на електронну пошту LLC.NEK23@gmail.com; або за вказаною на сайті формою у розділі Контакти.

Отримані звернення, скарги, претензії та повідомлення споживачів розглядаються у порядку та строки, встановлені Правилами користування електричною енергією і чинним законодавством України.


Повідомлення про загрозу електробезпеці


Повідомлення про загрозу електробезпеці – це інформація про події, які становлять загрозу електробезпеці людей, тварин або можуть призвести до системних збоїв у роботі обладнання чи аварій на виробництві, що надається з метою оперативного реагування і швидкої локалізації подій.

У випадку виявлення такого роду подій необхідно негайно, утримуючись на безпечній відстані від місця події, сповістити про небезпеку оточуючих, запобігти наближенню до місця аварії випадкових перехожих чи тварин та повідомити про те, що сталося, через засоби зв`язку або нарочним безпосереднього керівника або іншу уповноважену особу на підприємстві. Керівники підприємства-споживача повинні об’єктивно оцінити ситуацію і визначити наслідки від подій, які становлять загрозу електробезпеці, організувати, за необхідності, надання першої медичної допомоги постраждалим. У разі загоряння електроприладів споживач має негайно викликати пожежну службу за телефоном «101». У разі виявлення випадків розкрадання чи пошкодження електрообладнання, вандалізму чи інших протиправних дій необхідно негайно звернутись до органів Національної поліції за номером «102». У разі виникнення ситуацій, що становлять загрозу електробезпеці, споживач повинен направити повідомлення на електронну скриньку LLC.NEK23@gmail.com; та повідомити за телефоном +380(99)063 8927.

Повідомлення має містити інформацію про найменування підприємства-споживача, прізвище, ім’я та по батькові автора, засоби для подальшої комунікації з ним, опис подій, що несуть загрозу електробезпеці. В темі звернення обов’язково зазначається «Загроза електробезпеці».